Павлодар қаласының «Жас дарын» мамандандырылған мектебі
Бекітілді: Г.С.Жанғазы
Тарих, география пәндердің әдістемелік бірлестігі
отырыстарының тақырыптары
2023-2017 оқу жылы
Жыл тақырыбы: Дарынды балалардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау
№ |
Тақырыптары |
Өткізілу мерзімі |
өткізілу түрі |
Жауаптылар |
1 |
1.Әдістемелік бірлестіктің өткен жылғы жұмысына талдау. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту (мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту). 2. 2016–2017 жж арналған оқу–әдістемелік нұсқау хатымен танысу. 3.Дарынды балалармен жұмыс істеуді ұйымдастыру (оқушыларды ғылыми – зерттеу жұмысына және алдағы пәндік олимпиадаға дайындау жұмысы). 4. «Нольдік» бақылау жұмыстарының мазмұнын қарастыру, бекіту. 5. Эксперименталдық жұмыс: НЗМ әдістемесін ОТҮ енгізу: критериалдық бағалау жүйесі. |
қыркүйек |
Қорытынды анықтама
Талқылау, жұмыс жоспарын құру
Талқылау, бекіту.
Бұйрық, жоспар |
ӘБ жетекшісі А.М.Какабаева
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері
Оқу ісінің меңгерушісі |
2 |
1«Білім беру іс-әрекетіндегі оқу мен тәрбиелеу үдерісінің бірлігі» 2. «Нольдік» бақылау жұмыстарының нәтижесін талдау. 3.Тарих, география сабағында жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану. 4.Олимпиадалық материалдардың дайындалу деңгейі. 5.Тарих, география пәнінің оқытылу жағдайы, дәптерлерді тексеру қорытындылары. |
қараша |
баяндама
Қорытынды анықтама Тәжірибе алмасу
Талқылау
Қорытынды анықтама |
ӘБ жетекшісі А.М.Какабаева Пән мұғалімдері.
Пән мұғалімдері
|
3 |
1.»Оқу тапсырмалар банкінің құрылуы (құзіреттіліктерден функционалдық сауаттылыққа қарай)» 2.Мектепішілік олимпиаданың нәтижесі. Қалалық олимпиадаға дайындық. 3.Жартыжылдық қорытындысы (жазба жұмыстарының бағдарламалық нормаларын орындау, бақылау жұмыстары, емтихандар нәтижесі бойынша әдістемелік нұсқаулар). 4. ҰБТ, ОЖСБ-ға дайындық жүргізу нәтижелері. 5. Пән апталықтарының қорытындысы. 6.Эксперименталдық жұмыс нәтижелері: критериалдық бағалау жүйесін енгізу. |
қантар |
баяндама
Қорытынды анықтама
Қорытынды анықтама
анықтама
|
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері
ӘБ жетекшісі
Оқу ісінің меңгерушісі |
4 |
1.Тарих, география сабақтарында дамыта оқыту, интерактивті, ақпараттық-коммуникативтік технология әдістерін қолдану. 2.Қорытынды бақылау жұмыстарының тапсырмаларын дайындау. 3. Интеллектуалдық бағыттағы жұмыс нәтижелерін талқылау (олимпиада, ғылыми жоба, сайыс-байқаулар) |
наурыз |
Тәжірибемен алмасу
Қорытынды бақылау материалдары
|
Н.Ә.Бейсенбаева А.Б.Шаймұрат
Пән мұғалімдері
А.М.Какабаева |
5 |
1.Оқу жылын аяқтау бұйрығымен танысу. 2.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуі. 3.Мұғалімдердің кәсіби шығармашылығының болжамды қорытындылары. 4.Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету. 5.ҰБТ-ға дайындық жүргізілу деңгейі. |
мамыр |
Талқылау
Емтихан материалдарының пакеті
шығармашылық есеп
Дайындық кестелері
|
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері |
Жыл тақырыбы: Дарынды балалардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау
Жаңа оқу жылына қойылған міндеттер:
1. Әр оқушының оқытылу деңгейін көтеру мақсатында жаңа педагогикалық технологиялардың тиімді әдістерін қолдану: УДЕ, модульдік оқыту, т.б.
2. Келесі мәселелерді шешу бойынша жұмыс:
– әр оқушының интеллектуалдық қабілеттерін дамыту үшін психологиялық жағдай жасау;
– оқушылардың тілін дамытуды белсендендіру, жұмыстың әдістері мен түрлері;
– әр оқушының білім алудағы мотивациясына әсер ететін сабақтағы микроклиматтың қалыптасуы;
– біріктірілген курстар бойынша авторлық бағдарламалар құру;
– оқушылардың пәндер бойынша ҒІЖ ұйымдастыру (ОРМ, ОҒҚ);
– ұстаздардың ғылыми-ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру;
– білікті ұстаздардың жұмысын жинақтап, жалпылау.
№ |
Жұмыс бағыттары |
Жұмыс мазмұны |
жауаптылар |
Қыркүйек |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент тақырыбын анықтау, ӘБ отырысында бекіту, бағдарламасын құру. 2. «Дарынды тұлға бойында әлеуметтік жағынан қажетті сапаларды қалай қалыптастыруға болады?»тақырыбындағы ӘК материалдар дайындау. 3. «Білім беру модернизациясы аспектіндегі мектептік тәжірибенің теориялық негіздері»ғылыми-әдістемелік семинар жұмысына қатысу. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Әдістемелік бірлестіктің өткен жылғы жұмысына талдау. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту (мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту). 2. 2023–2024 жж арналған оқу–әдістемелік нұсқау хатымен танысу. 3.Дарынды балалармен жұмыс істеуді ұйымдастыру (оқушыларды ғылыми – зерттеу жұмысына және алдағы пәндік олимпиадаға дайындау жұмысы). 4. «Нольдік» бақылау жұмыстарының мазмұнын қарастыру, бекіту. |
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды қабілеттеріне қарай пәндерге бөлу (ОРМ жұмысын ұйымдастыру мақсатында): – сауалнама жүргізу; – тесттік жұмыстарын орындату; – психологиялық диагностика жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Пәндер бойынша мемлекеттік стандартқа сай тақырыптық– күнтізбелік жоспарларын, пән кешендерін құру. |
ӘБ жетекшісі |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. «о» бақылау жұмыстарын даярлау. 2. Ашық сабақтар кестесін құру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау. |
1. Өз біліктілігін арттыру тақырыбын анықтап, бекіту. 2. Аттестациядан өтетін мұғалімдер тізімін анықтау ( мұғалімдердің ұсыныс беруі). 3. Аттестациядан өткізетін комиссия құрамын анықтау, жұмыс жоспарын құру. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
Қазан |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. ОҮ Креатив: – мәселелік сұрақ; –көрнекі құрал; –шығармашылық оқу тапсырмасы; –пән бойынша жұмыс жоспары; –ҒЖ тақырыбы; –локальдік эксперимент бағдарламасы Байқауына дайындық жүргізу. 2. «Білім беру іс-әрекеті үднрісіндегі ДБ шығармашылығының ұйымдастырылуы мен дамытылуы» тақырыбындағы ӘК өткізілуі. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. ОҒҚ жұмысына бағыт– бағдар беру . 2. Пән олимпиадаларына дайындық ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Біріктірілген курс бағдарламаларын құрастыру бойынша семинар жұмысын ұйымдастыру. |
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. Жаңа бағдарламаларды дидактикалық қамтамасыз ету. 2. Тарих, география пәндерінің вариативтік курстары бойынша оқыту үдерісінің тиімді ұйымдастырылуын қамтамасыз ету. 3.Олимпиадалық тапсырмаларды құрастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша педагогикалық– психологиялық әдебиетпен танысу. 2. Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің жоспарларын бекіту.
|
Директордың орынбасарлары |
Қараша |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. ОҮ Креатив: – мәселелік сұрақ; –көрнекі құрал; –шығармашылық оқу тапсырмасы; –пән бойынша жұмыс жоспары; –ҒЖ тақырыбы; –локальдік эксперимент бағдарламасы байқауына дайындық. 2.«Басқару бөлімдері мен мұғалімнің іс-әрекеті деңгейін сапалы бағалауын қалай жүргізуге болады?» ӘК дайындық. 3.«Арнайы білім беру мекемесі жүйесіндегі квалиметрия» ғылыми-тәжірибелік семинарға қатысу. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1.«Нольдік» бақылау жұмыстарының нәтижесін талдау. 2.Тарих, география сабағында жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану. 3.Олимпиадалық материалдардың дайындалу деңгейі. 4.Тарих, география пәнінің оқытылу жағдайы, дәптерлерді тексеру қорытындылары. |
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды интеллектуалдық сайыстарға дайындау. 2. Пән олимпиадаларын өткізу (арнайы жоспарын құру, жұмыстарды тексеру комиссиясын ұйымдастыру). 3. Зоналдық ғылыми–тәжірибелік конференцияны өткізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Профильдік курстар бойынша нұсқау құрастыру. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. І тоқсан бойынша бақылау жұмыстарын өткізу. 2. Бір– бірінің дәптерлерін тексеру, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Мұғалімдердің ашық сабақтарына қатысу. |
Директордың орынбасарлары |
Желтоқсан |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Инновациялық идеялар фестиваліне қатысу. 2. «Құзіреттіліктерден функционалдық сауаттылыққа қарай (ұғымдардың сәйкестігі мен айырмашылығы)» ғ-ә-семинарғақатысу. 3.Эксперименталдық зерттеулер жобаларын бағалау |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. 5–7 сынып оқушыларын «Зерде» Облыстық ғылыми жобалар сайысына қатыстыру. 2.Жоғарғы сынып оқушыларының облыстық ғылыми жобалар сайысы. 3.Мектепішілік пән олимпиадасын өткізу, қалалық пән олимпиадасына дайындық жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
5. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Олимпиадалық дайындық бағдарламаларын құрастыру. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
6. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. ІІ тоқсан бойынша бақылау жұмыстарын өткізу. 2. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
7. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
Аттестаттау комиссиясының отырысы: -1-ш турдың қорытындысын шығару. - өткізілген жұмыстарды талқылау, жүйелеу. |
Директордың орынбасарлары |
Қантар |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. «Ақпараттық құзіреттіліктерді қалыптастырудағы модельдер мен модельдеудің рөлі» тақырыбындағы ғылыми-әдістемелік семинарға қатысу. 2. «Ақпараттық сауаттылықты қалыптастыру бойынша ӘБ шеңберіндегі пәндер мүмкіндіктері»ӘК материалдар дайындау. |
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. 5–7 сынып оқушыларын «Зерде» Республикалық ғылыми жобалар сайысына қатыстыру. 2.Жоғарғы сынып оқушыларының Республикалық ғылыми жобалар сайысы. 3.Оқушыларды Облыстық пәндер олимпиадасына қатыстыру, |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1. Олимпиадалық дайындық бағдарламаларын құрастыру. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Мұғалімдердің шығармашылық есеп беруін ұйымдастыру. |
Директордың орынбасарлары |
Ақпан |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент бойынша мұғалімдердің есебі. 2. «ДБ сынып жетекшісіне арналған жаднама» ӘК өткізілуі. 3. Жыл элективтік курсы: – жоба түрінде; – іс жүзінде – мұғалімдер олимпиадасына қатысу. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды «Алтын жабағы» Халықаралық интеллектуалдық сайысқа қатыстыру. 2. Халықаралық «Кенгуру-математика», «Бритиш бульдог» сайыстарына қатыстыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (олимпиадалық топтарға арналған тапсырмалар жинағы) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. МАБ қа арналған дайындық жүргізу (тесттік тапсырмаларды құрастыру) 2. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Аттестациядан өтетін мұғалімдердің шығармашылық есеп беруін ұйымдастыру. |
Директордың орынбасарлары |
Наурыз |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент бойынша мұғалімдердің есебі. 2.«Мектептік білім беру жағдайындағы ҒІЖ теориясы мен тәжірибесі» семинар жұмысына қатысу. 3. Орыс тілі пәні эксперимент шеңберінде 4.Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу. 5.«Локальдік эксперимент дегеніміз не және оны қалай жоспарлап өткізуге болады?» - ӘК материал дайындау. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Тарих, география сабақтарында дамыта оқыту әдістерін қолдану. 2.Қорытынды бақылау жұмыстарының тапсырмаларын дайындау. 3. Интеллектуалдық бағыттағы жұмыс нәтижелерін талқылау (олимпиада, ғылыми жоба, сайыс-байқаулар) |
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1.Республикалық пәндер олимпиадасына қатысу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (олимпиадалық топтарға арналған тапсырмалар жинағы) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. ОЖСБ-ға дайындық. 2. Бір– бірінің дәптерлерін тексеру, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. 3. Қорытынды бақылау жұмыстарының грамматикалық тапсырмаларын, мәтіндерін дайындау. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Аттестациядан өтетін мұғалімдердің құжаттарын даярлау. 2. Мұғалімдердің әдістемелік жинақтарын тексеру, жүйелеу, пікір жазу. |
Директордың орынбасарлары |
Сәуір |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Облыстық пән мұғалімдерінің олимпиадасына қатысуға дайындық 2. Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу. 3.Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша жұмыс жоспарларының орындалуы (эксперттік кеңеске дайындалу) 4. «Сабақтағы интерактивті құрал-жабдық» тақырыбындағы Облыстық педагогикалық идеялар интернет-фестиваліне қатысуға тіркелу, дайындалу. |
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларын Халықаралық ғылыми жобалар сайысына, Сәтбаев оқуларына, Кіші ғылымдар Академиясының ғ-т-к қатыстыру . |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (олимпиадалық топтарға арналған тапсырмалар жинағы) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуін қамтамасыз ету. 2. Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Мұғалімдерге мінездеме жазу. 2.Аттестаттау комиссиясының отырысы: - мұғалімдердің өткізген жұмыстарын талдау. Мінездемелерді бекіту
|
Директордың орынбасарлары |
Мамыр |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Облыстық «Педагогикалық шеберлік 2015» сайысына қатысуға дайындық 2. Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу. 3.Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша жұмыс жоспарларының орындалуы, шығармашылық есептері (эксперттік кеңесте есеп беру) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Оқу жылын аяқтау бұйрығымен танысу. 2.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуі. 3.Мұғалімдердің кәсіби шығармашылығының болжамды қорытындылары. 4.Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету. 5.ҰБТ-ға дайындық жүргізілу деңгейі. |
ӘБ жетекшісі |
3 |
Оқушылармен жұмыс |
1. Көшіру емтихандары мен мемлекеттік емтихандарды тапсыруға, ҰБТ-ға дайындық жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Факультатив, арнайы курстардың авторлық бағдарламаларын құрастыру. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1.Емтихандардың сапалы ұйымдастырылуы. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Аттестаттау комиссиясының жұмысын қорытындылау, есеп беру, тапсыру. 2. ӘБ жылдық жұмыс нәтижелері бойынша шығармашылық есептері. |
Директордың орынбасарлары ӘБ жетекшілері |