Павлодар қаласының «Жас дарын» мамандандырылған мектебі
Химия-биология , физика пәндерінің әдістемелік бірлестігі
отырыстарының тақырыптары
Жыл тақырыбы: Дарынды балалардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау
№ |
Тақырыптары |
Өткізілу мерзімі |
өткізілу түрі |
Жауаптылар |
1 |
1.Әдістемелік бірлестіктің өткен жылғы жұмысына талдау. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту (мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту). 2. оқу–әдістемелік нұсқау хатымен танысу. 3.Дарынды балалармен жұмыс істеуді ұйымдастыру (оқушыларды ғылыми – зерттеу жұмысына және алдағы пәндік олимпиадаға дайындау жұмысы). 4.Нөлдік» бақылау жұмыстарының мазмұнын қарастыру, бекіту. 5. Эксперименталдық жұмыс жоспарымен танысу: «НЗМ әдістемесін ОТҮ енгізу» тақырыбы шеңберінде «ОТҮ критериалдық бағалау жүйесін қолдану» эксперименті жөнінде.
|
қыркүйек |
Қорытынды анықтама
Талқылау, жұмыс жоспарын құру
Бұйрық, жоспар.
|
ӘБ жетекшісі А.А.Шайхимов
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері
Оқу ісінің меңгерушісі
|
2 |
1. «Білім беру іс-әрекетіндегі оқу мен тәрбиелеу үдерісінің бірлігі.» 2. «Нөлдік» бақылау жұмыстарының нәтижесін талдау. 3.Химия пәнін ерте оқыту мәселелері 4. Химия, биология пәндері бойынша олимпиадалық материалдардың дайындалу деңгейі. 5. Оқу бағдарламаларының орындалуы. |
қараша |
баяндама
Қорытынды анықтама
Тәжірибе алмасу Талқылау
Қорытынды анықтама |
ӘБ жетекшісі А.А.Шайхимов М.С.Алибеков
Пән мұғалімдері. |
3 |
1. «Критериалдық тапсырмалар банкінің құрылуы (Критериалдық бағалау жүйесі)» 2. Облыстық олимпиада қорытындылары. 3. Химия, биология, физика пәндері бойынша жартыжылдық қорытындысы 4.ҰБТ, ВОУД–қа дайындық жүргізу нәтижелері. 5. Химия, биология, физика пәндерінің жағдайы, дәптерлерді тексеру қорытындылары. 6. Пән апталығының қорытындысы. 7. Эксперименталдық жұмыс жағдайы: критериалдық бағалау жүйесін енгізу. |
қантар |
баяндама
Қорытынды анықтама
Есеп беру
Анықтама
Анықтама
|
ӘБ жетекшісі А.А.Шайхимов
Пән мұғалімдері
|
4 |
1. «Эксперименталдық іс-әрекет барысындағы тәжірибемен алмасу бойынша дөңгелек үстел» 2. Химия, биология сабақтарында дамыта оқыту әдістерін қолдану. 3. ІІІ тоқсандағы бақылау жұмыстарының қорытындылары. 4. Республикалық пән олимпиадасының қорытындылары.
|
наурыз |
Тәжірибемен алмасу
Талқылау
Анықтама
Анықтама
|
А.А.Шайхимов
Пән мұғалімдері
ӘБ жетекшісі
ӘБ жетекшісі
М.С.Алибеков |
5 |
1.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуі. 2.Мұғалімдердің кәсіби шығармашылығының болжамды қорытындылары. 3.Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету. 4.ҰБТ-ға дайындық жүргізілу деңгейі. 5.Ғ-т-конференцияға дайындық: «ОТҮ жағдайында дарынды тұлғаны қалыптастыруға жүйелі қатынас жасау» |
мамыр |
Талқылау
шығармашылық есеп
|
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері |
Павлодар қаласының «Жас дарын» мамандандырылған мектебі
Бекітілді: С.Т.Хасанова
Химия-биология және физика пәндері әдістемелік бірлестігінің
жұмыс жоспары
2016-2017 оқу жылы
Жыл тақырыбы: Дарынды балалардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау
Жаңа оқу жылына қойылған міндеттер:
1. Әр оқушының оқытылу деңгейін көтеру (білім сапасын арттыру) мақсатында жаңа педагогикалық технологиялардың тиімді әдістерін қолдану: УДЕ, модульдік оқыту, критериалды оқыту т.б.
2. Келесі мәселелерді шешу бойынша жұмыс:
– әр оқушының интеллектуалдық қабілеттерін дамыту үшін психологиялық жағдай жасау;
– оқушылардың тілін дамытуды белсендендіру, жұмыстың әдістері мен түрлері;
– әр оқушының білім алудағы мотивациясына әсер ететін сабақтағы микроклиматтың қалыптасуы;
– біріктірілген курстар бойынша авторлық бағдарламалар құру;
– оқушылардың пәндер бойынша ҒІЖ ұйымдастыру (ОРМ, ОҒҚ);
– ұстаздардың ғылыми-ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру;
– жас мамандармен жұмыс жасау;
– білікті ұстаздардың жұмысын жинақтап, жалпылау.
№ |
Жұмыс бағыттары |
Жұмыс мазмұны |
жауаптылар |
Қыркүйек |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент тақырыбын анықтау, ӘБ отырысында бекіту, бағдарламасын құру. 2. «Дарынды тұлға бойында әлеуметтік жағынан қажетті сапаларды қалай қалыптастыруға болады?» тақырыбындағы ӘК материалдар дайындау. 3.Мектептің Даму бағдарламасы аспектіндегі жаңа оқу жылындағы ғылыми–әдістемелік семинар жұмысына қатысу. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Әдістемелік бірлестіктің өткен жылғы жұмысына талдау. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту (мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту). 2. 2015–2016жж арналған оқу–әдістемелік нұсқау хатымен танысу. 3.Дарынды балалармен жұмыс істеуді ұйымдастыру (оқушыларды ғылыми – зерттеу жұмысына және алдағы пәндік олимпиадаға дайындау жұмысы). 4.Нөлдік» бақылау жұмыстарының мазмұнын қарастыру, бекіту.
|
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды қабілеттеріне қарай пәндерге бөлу (ОРМ жұмысын ұйымдастыру мақсатында): – сауалнама жүргізу; – тесттік жұмыстарын орындату; – психологиялық диагностика жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Пәндер бойынша мемлекеттік стандартқа сай тақырыптық– күнтізбелік жоспарларын құру. 2. Пәнді тереңдетіп (ерте) оқытатын бағдарламалар құрастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. «о» бақылау жұмыстарын даярлау. 2. Ашық сабақтар, шебер-сынып презентацияларын жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Өз біліктілігін арттыру тақырыбын анықтап, бекіту. 2. Аттестациядан өтетін мұғалімдер тізімін анықтау ( мұғалімдердің ұсыныс беруі). 3. Аттестациядан өткізетін комиссия құрамын анықтау, жұмыс жоспарын құру. 4. Pasco құрылысымен жұмыс істеу курсына өтінім |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
Қазан |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. ОҮ Креатив: – мәселелік сұрақ; –көрнекі құрал; –шығармашылық оқу тапсырмасы; –пән бойынша жұмыс жоспары; –ҒЖ тақырыбы; –локальдік эксперимент бағдарламасы Байқауына дайындық жүргізу. 2. «Білім беру үдерісіндегі ДБ шығармашылығының ұйымдастырылуы мен дамытылуы» тақырыбындағы ӘК өткізілуі. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. ОҒҚ жұмысына бағыт– бағдар беру (құрамына енетін оқушыларды анықтау, секциялар жетекшілерін бекіту). |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
5.Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Біріктірілген курс бағдарламаларын құрастыру бойынша семинар жұмысын ұйымдастыру. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. Жаңа бағдарламаларды дидактикалық қамтамасыз ету. 2. Химия-биологиядан вариативтік курстары бойынша оқыту үдерісінің тиімді ұйымдастырылуын қамтамасыз ету. 3.Олимпиадалық тапсырмаларды құрастыру. 4. Химия сабағына көмекші бағдарламалар жасау |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша педагогикалық– психологиялық әдебиетпен танысу. 2. Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің жоспарларын бекіту.
|
Директордың орынбасарлары |
Қараша |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. ОҮ Креатив: – мәселелік сұрақ; –көрнекі құрал; –шығармашылық оқу тапсырмасы; –пән бойынша жұмыс жоспары; –ҒЖ тақырыбы; –локальдік эксперимент бағдарламасы Байқауын өткізу. 2.«Басқару бөлімдері мен мұғалімнің іс-әрекеті деңгейін сапалы бағалауын қалай жүргізуге болады?» тақырыбындағы ӘК материалдар дайындау. 3.«Арнайы білім беру мекемесі жүйесіндегі квалиметрия» семинар жұмысына қатысу. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
.«І тоқсан» бақылау жұмыстарының және тоқсан қорытындысының нәтижесін талдау. 2.Химия пәнін ерте оқыту мәселелері 3. Химия, биология пәндері бойынша олимпиадалық материалдардың дайындалу деңгейі. 4. Оқу бағдарламаларының орындалуы. |
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды интеллектуалдық сайыстарға дайындау. 2. Пән олимпиадаларын өткізу (арнайы жоспарын құру, жұмыстарды тексеру комиссиясын ұйымдастыру). 3. Зоналдық ғылыми–тәжірибелік конференцияны өткізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Профильдік курстар бойынша нұсқау құрастыру. 2.Құзіреттілік тапсырмалар құрастыру |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. І тоқсан бойынша бақылау жұмыстарын өткізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Мұғалімдердің ашық сабақтарына қатысу. |
Директордың орынбасарлары |
Желтоқсан |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Инновациялық идеялар фестиваліне қатысу 2. «Ақпараттық сауаттылықты қалыптастыру бойынша ӘБ шеңберіндегі пәндер мүмкіндіктері» тақырыбындағы ӘК материал дайындау. 3.Эксперименталдық зерттеулер жобаларын бағалау |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. 5–7 сынып оқушыларын «Зерде» Облыстық ғылыми жобалар сайысына қатыстыру. 2. Жоғарғы сынып оқушыларының облыстық ғылыми жобалар сайысы. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (химия) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. ІІ тоқсан бойынша бақылау жұмыстарын өткізу. 2. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
Аттестаттау комиссиясының отырысы: -1-ш турдың қорытындысын шығару. - өткізілген жұмыстарды талқылау, жүйелеу. |
Директордың орынбасарлары |
Қантар |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. «Мектептік білім беру жағдайындағы ҒІЖ теориясы мен тәжірибесі» семинар жұмысына дайындық. 2. «ДБ сынып жетекшісіне арналған жаднама» ӘК материалдар дайындау. 3. Ағылшын тіліндегі базалық тәртіптер |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1. Облыстық олимпиада қорытындылары. 2. Химия, биология, физика пәндері бойынша жартыжылдық қорытындысы 3.ҰБТ, ВОУД–қа дайындық жүргізу нәтижелері. 4. Химия, биология, физика пәндерінің жағдайы, дәптерлерді тексеру қорытындылары. 5. Пән апталығының жоспарын құру. |
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. 5–7 сынып оқушыларын «Зерде» Республикалық ғылыми жобалар сайысына қатыстыру. 2. Жоғарғы сынып оқушыларының Республикалық ғылыми жобалар сайысы. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (жұмыс дәптерлерін, тірек сызба-нұсқаларын) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Мұғалімдердің шығармашылық есеп беруін ұйымдастыру. |
Директордың орынбасарлары |
Ақпан |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент бойынша мұғалімдердің есебі. 2. «Локальдік эксперимент дегеніміз не және оны қалай жоспарлап өткізуге болады?» ӘК дайындық. 3. Жыл элективтік курсы: – жоба түрінде; – іс жүзінде – мұғалімдер олимпиадасына қатысу. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларын «Алтын жабағы» Халықаралық интеллектуалдық сайысқа қатыстыру. 2. Облыстық пәндер олимпиадасына дайындық жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (олимпиадалық топтарға арналған тапсырмалар жинағы) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. ВОУД- қа арналған дайындық жүргізу (тесттік тапсырмаларды құратсрыу) 2. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Аттестациядан өтетін мұғалімдердің шығармашылық есеп беруін ұйымдастыру. |
Директордың орынбасарлары |
Наурыз |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент бойынша мұғалімдердің есебі. 2..«Алдыңғы 5-жылдық жұмыс материалдарын жалпылау технологиясы» семинар жұмысына қатысу. 3. Физика пәні эксперимент шеңберінде 4.Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Химия, биология, физика сабақтарында дамыта оқыту әдістерін қолдану. 2.. ІІІ тоқсандағы бақылау жұмыстарының қорытындылары. 3. Практикалық жұмыстардың орындалуы 4. Республикалық пән олимпиадасының қорытындылары. 5. Пән апталығының қорытындылары. |
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларын «Кенгуру» атты Халықаралық интеллектуалдық сайысқа қатыстыру. 2. Облыстық пәндер олимпиадасына қатысу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (олимпиадалық топтарға арналған тапсырмалар жинағы) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. ОЖСБ-ға дайындық 2. Бір– бірінің дәптерлерін тексеру, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. 3. Қорытынды бақылау жұмыстарының тапсырмаларын дайындау. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Аттестациядан өтетін мұғалімдердің құжаттарын даярлау. 2. Мұғалімдердің әдістемелік жинақтарын тексеру, жүйелеу, пікір жазу. |
Директордың орынбасарлары |
Сәуір |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Облыстық пән олимпиадаларына қатысуға дайындық 2. Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу. 3.Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша жұмыс жоспарларының орындалуы (эксперттік кеңеске дайындалу) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды Халықаралық ғылыми жобалар сайысына қатыстыру. 2. Республикалық пәндер олимпиадасына қатысу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (олимпиадалық топтарға арналған тапсырмалар жинағы) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуі. 2. Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Мұғалімдерге мінездеме жазу. 2.Аттестаттау комиссиясының отырысы: - мұғалімдердің өткізген жұмыстарын талдау. Мінездемелерді бекіту
|
Директордың орынбасарлары |
Мамыр |
|||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. "Облыстық білім беруде АҚТ пайдалану" сайысына қатысуға дайындық 2. Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу. 3.Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша жұмыс жоспарларының орындалуы (эксперттік кеңесте есеп беру) |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуі. 2.Мұғалімдердің кәсіби шығармашылығының болжамды қорытындылары. 3.Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету. 4.ҰБТ-ға дайындық жүргізілу деңгейі. |
ӘБ жетекшісі |
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Көшіру емтихандары мен мемлекеттік емтихандарды тапсыруға, ҰБТ ға дайындық жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Факультатив, арнайы курстардың авторлық бағдарламаларын құрастыру. |
Директордығ ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1.Емтихандардың сапалы ұйымдастырылуы. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Аттестаттау комиссиясының жұмысын қорытындылау, есеп беру, тапсыру. |
Директордың орынбасарлары |