Бекітемін: Мектеп директоры Г.СЖанғазы «___»_____________2020ж. |
«Павлодар қаласының «Жас дарын»
мамандандырылған мектебі» ММ
Ағылшын тілі, орыс тілі пәндері әдістемелік бірлестігінің
жұмыс жоспары
2020-2021 оқу жылы
Павлодар қаласының «Жас дарын» мамандандырылған мектебі
Ағылшын тілі, орыс тілі пәндер әдістемелік бірлестігінің
жұмыс жоспары
2020-2021 оқу жылы
Мектеп тақырыбы: «Кәсібі өзін-өзі аңыктау мамандық таңдаудың үрдісін көрсететін тиімді жолдардың бірі»
Жыл тақырыбы «Пути реализации творческого потенциала учащихся с целью самоопределения в рамках обновленного содержания на русского и английского языка»
Жаңа оқу жылына қойылған міндеттер:
1. Әр оқушының оқытылу деңгейін көтеру мақсатында жаңа педагогикалық технологиялардың тиімді әдістерін қолдану.
2. Келесі мәселелерді шешу бойынша жұмыс:
-баланың функционалды сауаттылығын қалыптастыру
– әр оқушының интеллектуалдық қабілеттерін дамыту үшін
психологиялық жағдай жасау;
- оқушылардың тілін дамытуды белсендендіру, жұмыстың әдістері мен түрлері;
- әр оқушының білім алудағы мотивациясына әсер ететін сабақтағы микроклиматтың қалыптасуы;
- біріктірілген курстар бойынша авторлық бағдарламалар құру;
- оқушылардың пәндер бойынша ҒІЖ ұйымдастыру (ОРМ, ОҒҚ);
- ұстаздардың ғылыми-ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру;
- білікті ұстаздардың жұмысын жинақтап, жалпылау.
№ |
Жұмыс бағыттары |
Жұмыс мазмұны |
жауаптылар |
||
Қыркүйек |
|||||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент тақырыбын анықтау, ӘБ отырысында бекіту, бағдарламасын құру. 2. «Білім беру модернизациясы аспектіндегі мектептік тәжірибенің теориялық негіздері»тақырыбындағы ӘК материалдар дайындау. 2.Жаңартылған білім беру бағдарламасының 5,6,7,8,9,10,11 сыныптар бойынша талдау-игеру жұмыстарын жүргізу. 3. Мектептегі эксперименттік жұмыс: НЗМ әдістемесін ОТҮ енгізу: критериалдық бағалау жүйесін ОТҮ қолдану; тьюторлық сүйемелдеу. 4.№1 ата-аналар жиналысында 5,6,7,8,9,10,11 сыныптың ата-аналарына «Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері» тақырыбында түсіндірмелі семинар өткізу.
5.Бағалаудың дәлдігін, әділдігін қамтамасыз ету мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау кезіндегі модерация комиссия құрү.
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Әдістемелік бірлестіктің өткен жылғы жұмысын талдау. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту (мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту). 2. 2020–2021 жж арналған оқу–әдістемелік нұсқау хатымен танысу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының 56,7,8,9,10,11 сыныптар бойынша талдау-игеру жұмыстарын жүргізу. 3.Дарынды балалармен жұмыс істеуді ұйымдастыру (оқушыларды ғылыми – зерттеу жұмысына және алдағы пәндік олимпиадаға дайындау жұмысы). 4.Тілдер күніне арналған шаралар жоспарын құру («Тілдер Заңының» орындау іс-шаралар жоспары шеңберінде). 5. БЖБ,ТЖБ бақылау жұмыстарының мазмұнын қарастыру, бекіту. (5-11 сыныптар) |
ӘБ жетекшісі |
||
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды қабілеттеріне қарай пәндерге бөлу (ОРМ жұмысын ұйымдастыру мақсатында):
|
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
||
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Пәндер бойынша мемлекеттік стандартқа сай тақырыптық– күнтізбелік жоспарларын, пән кешендерін құру. |
ӘБ жетекшісі |
||
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. БЖБ,ТЖБ бақылау жұмыстарын даярлау. 2. «Тіл Заңын» орындау бағдарламасын құру. 3. Тіл айлык кестесін құру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Өз біліктілігін арттыру тақырыбын анықтап, бекіту. 2. Аттестациядан өтетін мұғалімдер тізімін анықтау ( мұғалімдердің ұсыныс беруі). 3. Аттестациядан өткізетін комиссия құрамын анықтау, жұмыс жоспарын құру. |
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
қазан |
|||||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1.Педстарт олимпиадаға қатысуы орыс тілі мұғалімдер. |
Пән мұғалімдері психолог
|
||
2. |
Оқушылармен жұмыс |
|
ӘБ жетекшісі
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары Пән мұғалімдері психолог
|
||
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Біріктірілген курс бағдарламаларын құрастыру бойынша семинар жұмысын ұйымдастыру. |
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. Жаңа бағдарламаларды дидактикалық қамтамасыз ету. 2. Ағылшын тілі, француз тілі пәндерінің вариативтік курстары бойынша оқыту үдерісінің тиімді ұйымдастырылуын қамтамасыз ету. 3.Олимпиадалық тапсырмаларды құрастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша педагогикалық– психологиялық әдебиетпен танысу. 2. Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің жоспарларын бекіту. 3.«Дарынды тұлға бойында әлеуметтік жағынан қажетті сапаларды қалай қалыптастыруға болады?» - әдістемелік кеңеске дайындық. 2.КИО олимпиадаға қатысу мұғалімдер.
|
Директордың орынбасарлары
Пән мұғалімдері
|
||
Қараша |
|||||
1. |
ӘБ отырыстары |
1.«Білім беру іс-әрекетіндегі оқу мен тәрбиелеу үдерісінің бірлігі». 2.Ағылшын тілі сабағында жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану. 3.Олимпиадалық материалдардың дайындалу деңгейі. 4.5,6 сыныптардағы оқу жылдамдығы мен мәнерін тексеру қорытындылары 5.Ағылшын тілі пәнінің оқытылу жағдайы, дәптерлерді тексеру қорытындылары.
|
ӘБ жетекшісі |
||
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларды интеллектуалдық сайыстарға дайындау. 2. Пән олимпиадаларын өткізу (арнайы жоспарын құру, жұмыстарды тексеру комиссиясын ұйымдастыру).
|
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
||
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандырылуы |
1.Профильдік курстар бойынша нұсқау құрастыру.
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. І тоқсан бойынша бақылау жұмыстарын өткізу. 2. Бір– бірінің дәптерлерін тексеру, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Мұғалімдердің ашық сабақтарына қатысу. |
Директордың орынбасарлары |
||
Желтоқсан |
|||||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1.Эксперименталдық зерттеулер жобаларын бағалау
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. 5–7 сынып оқушыларын «Зерде» Облыстық ғылыми жобалар сайысына қатыстыру. 2.Жоғарғы сынып оқушыларының облыстық ғылыми жобалар сайысы. 3.Мектепішілік пән олимпиадасын өткізу, қалалық пән олимпиадасына дайындық жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері Психолог
|
||
5. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасызданды рылуы |
1.Олимпиадалық дайындық бағдарламаларын құрастыру.
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
6. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. ІІ тоқсан бойынша бақылау жұмыстарын өткізу. 2. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
7. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
Аттестаттау комиссиясының отырысы: -1-ш турдың қорытындысын шығару. - өткізілген жұмыстарды талқылау, жүйелеу. |
Директордың орынбасарлары
|
||
Қантар |
|||||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1.«Ақпараттық құзіреттіліктерді қалыптастырудағы модельдер мен модельдеудің рөлі» тақырыбындағы ғылыми-әдістемелік семинарға қатысу.
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. 5–7 сынып оқушыларын «Зерде» Республикалық ғылыми жобалар сайысына қатыстыру. 2.Жоғарғы сынып оқушыларының Республикалық ғылыми жобалар сайысы. 3.Оқушыларды Облыстық пәндер олимпиадасына қатыстыру, |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
||
3. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасызданды рылуы |
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
4. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
5. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Мұғалімдердің шығармашылық есеп беруін ұйымдастыру. |
Директордың орынбасарлары |
||
6. |
ӘБ отырыстары |
1.Мектепішілік олимпиаданың нәтижесі. Қалалық, облыстық олимпиада нәтижелері. 2.Көптілділікті дамыту мәселесі бойынша тәжірибе алмасу. 3. ҰБТ -ға дайындық жүргізу нәтижелері.
|
ӘБ жетекшісі |
||
Ақпан |
|||||
1. |
Оқушылармен жұмыс |
1. «Бритиш бульдог» сайыстарына қатыстыру. 2.КИО олимпиадаға қатысу оқушылар . |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
||
2. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. Бір– бірінің сабағына ену, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
3. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1.Аттестациядан өтетін мұғалімдердің шығармашылық есеп беруін ұйымдастыру. |
Директордың орынбасарлары |
||
Наурыз |
|||||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Локальдік эксперимент бойынша мұғалімдердің есебі. 2.Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу.
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
2. |
ӘБ отырыстары |
1. Қорытынды бақылау жұмыстарының грамматикалық тапсырмаларын, мәтіндерін дайындау. 2. Интеллектуалдық бағыттағы жұмыс нәтижелерін талқылау (олимпиада, ғылыми жоба, сайыс-байқаулар) |
ӘБ жетекшісі |
||
3. |
Оқушылармен жұмыс |
1.Республикалық пәндер олимпиадасына қатысу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
||
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасызданды рылуы |
1.Оқыту нұсқау оқулықтарын құрастыру (олимпиадалық топтарға арналған тапсырмалар жинағы)
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1. МАБ нәтижелерін талдау. 2. Бір– бірінің дәптерлерін тексеру, талқылау жұмыстарын ұйымдастыру. 3. Қорытынды бақылау жұмыстарының грамматикалық тапсырмаларын, мәтіндерін дайындау.
|
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. Мұғалімдердің әдістемелік жинақтарын тексеру, жүйелеу, пікір жазу. |
Директордың орынбасарлары |
||
Сәуір |
|||||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1. Авторлық бағдарламалар сайысына қатысуға дайындық жүргізу. 2.Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша жұмыс жоспарларының орындалуы (эксперттік кеңеске дайындалу)
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
2. |
Оқушылармен жұмыс |
1. Оқушыларын Халықаралық ғылыми жобалар сайысына, Сәтбаев оқуларына қатыстыру.
|
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері Психолог
|
||
3. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуін қамтамасыз ету. 2. Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету.
|
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
4. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
|
Директордың орынбасарлары |
||
Мамыр |
|||||
1. |
Мұғалімдердің ҒІЖ |
1.Өз біліктілігін арттыру тақырыбы бойынша жұмыс жоспарларының орындалуы, шығармашылық есептері (эксперттік кеңесте есеп беру) |
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
2. |
ӘБ отырыстары |
1.Оқу жылын аяқтау бұйрығымен танысу. 2.Емтихан материалдарының мемлекеттік стандарттың бағдарламалық талаптарымен сәйкес келуі. 3.Мұғалімдердің кәсіби шығармашылығының болжамды қорытындылары. 4.Консультациялар кестесін құрастыру, ассистенттерді белгілеу, емтихан дайындығын қамтамасыз ету. 5.ҰБТ-ға дайындық жүргізілу деңгейі.
|
ӘБ жетекшісі |
||
3 |
Оқушылармен жұмыс |
1. Көшіру емтихандары мен мемлекеттік емтихандарды тапсыруға, ҰБТ-ға дайындық жүргізу. |
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері психолог |
||
4. |
Оқытудың бағдарламалық қамтамасыздан дырылуы
|
1.Факультатив, арнайы курстардың авторлық бағдарламаларын құрастыру.
|
Директордың ғыл.–әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары |
||
5. |
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуын жақсарту. |
1.Емтихандардың сапалы ұйымдастырылуы.
|
ӘБ жетекшісі Пән мұғалімдері |
||
6. |
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау |
1. ӘБ жылдық жұмыс нәтижелері бойынша шығармашылық есептері. |
Директордың орынбасарлары ӘБ жетекшілері |
||